blog post 1
Mobilia.pl 01-02-2018

WiFi marketing podczas eventu

ilustracja

Real time marketing podczas eventów jest niezwykle istotny. Pozwala twojej grupie docelowej na relację wydarzeń i odbiór komunikatów marketingowych, a to wszystko dzięki zastosowaniu odpowiedniego WiFi.

Potraktuj to jako inwestycję, nie koszt.

Implementacja poprawnych rozwiązań wymaga nakładu czasu i pieniędzy, ale zwraca się w postaci satysfakcji uczestników eventu. Wystarczy, że połączą się z oferowaną przez Ciebie siecią WiFi za pomocą swojego telefonu, tabletu czy komputera przy podaniu swojego adresu e-mail. W ten sposób budujesz wartościową bazę osób, które możesz namierzać dzięki zastosowaniu remarketingu na platformach w mediach społecznościowych czy podczas wysyłki wartościowych newsletterów. Zewnętrzne bazy mailingowe często nie są warte swojej ceny, charakteryzują się niską jakością lub są stare i bezwartościowe. Budowanie własnej bazy mailingowej to mozolny i wolny proces, ale w dłuższej perspektywie się opłaca.

Reakcje w czasie rzeczywistym to punkt dla Twojego eventu

Relacje po evencie są nadal chętnie czytane, ale już nieco passe w dobie reakcji w real time. Warto zapewnić swoim odbiorcom dobre połączenie internetowe, by mogli w pełni korzystać z dobrodziejstw eventu i komentować go na przykład w mediach społecznościowych w tym samym czasie.Szybkie relacje to jeden z czynników, który wpływa na atrakcyjność wydarzenia.

Event… po evencie.

Dzięki zebranej bazie e-mailingowej możesz serwować reklamy lub zaproszenia na kolejne eventy osobom, które brały udział w poprzednim. Zebranie takiej “publiki” od zera byłoby dużo cięższym zadaniem.

Informacje w czasie eventu.

Dzięki usługom geolokalizacji oraz WiFi łatwo namierzysz uczestników wydarzenia i będziesz w stanie wysyłać im oferty w czasie samego eventu. Ostrzeżenie przed ulewą? Zniżki w jednym z lokali w strefie gastronomicznej? Przesunięcie wystąpienia? Tego rodzaju informacje z łatwością mogą być oferowane uczestnikom Twojego wydarzenia, dając im dodatkowy powód do zostawienia danych i połączenia się z Twoją siecią.

Julia, customer service