blog post 1
Mobilia.pl 21-02-2018

Niestandardowe zastosowania WiFi marketingu

ilustracja

Marketing to przede wszystkim kreatywne myślenie i wizjonerskie podejście do posiadanych zasobów. Nawet WIFI w rękach dobrego marketera może się okazać narzędziem, które idealnie posłuży w procesie promocji.

Musimy pozbyć się ograniczonego myślenia. WiFi na uczelni, w komunikacji miejskiej czy nawet siłowni też można wykorzystać w celach sprzedażowych czy biznesowych. Zobacz nasze propozycje:

Uczelnie

Uczelnie to organizacje, które coraz częściej charakteryzują się mocno biznesowym podejściem do swojej działalności. Nic w tym dziwnego - potencjał marketingowy czy employer brandingowy na uniwersytetach, politechnikach czy kampusach jest ogromny i daje pole do wykorzystania na przykład w komunikacji B2B. Dzięki oferowaniu dostępu do WiFi możliwe jest wysyłanie czy wyświetlanie ofert od partnerów i pracodawców potencjalnie zainteresowanym dotarciem do studentów. Poprzez wymóg wypełnienia formularza także z adresem e-mail uczelnia buduje bazę mailingową, która może zostać wykorzystana w celach marketingowych. Osadzenie systemów uczelnianych online nie jest nowością, a standardem. Studenci mający dostęp do nich na uczelni, korzystający z uczelnianego WiFi, mogą szybko załatwić i sprawdzić kwestie dotyczące studiów, a także zapoznać się z komunikatami wydawanymi przez samą akademię.

Komunikacja miejska

Codziennie setki osób przemierzają setki kilometrów w komunikacji miejskiej. Autobusy, tramwaje i pociągi to idealne miejsca na zaoferowanie sieci WiFi, która umili pasażerom czas dojazdu. Stabilne połączenie będzie pełniło funkcję nie tylko rozrywkową, ale i biznesową – dzięki możliwości ukazania wiadomości o firmie, rozkładów jazdy w czasie rzeczywistym, komunikacji marketingowej czy ofert pracy, a także oceny satysfakcji, której mogą dokonywać pasażerowie.

Siłownia

Możesz pomyśleć sobie, po co WiFi na siłowni? No cóż, wiele osób ćwiczących na bieżni w tym samym czasie przegląda ekrany swoich telefonów. Członkowie siłowni często używają sprzętów elektronicznych w przerwach czy w szatni. To daje pretekst komunikacyjny i sprawia, że właściciele siłowni myślą o cross sellingu i sprzedaży usług dodatkowych także tym kanałem. Zniżka na odżywki białkowe, kolejne wejście, saunę czy po prostu porady żywieniowe mogą być wysyłane na maila, zostawionego przy próbie połączenia się z siecią. Klient poczuje się zaopiekowany, a właściciel szczęśliwy i zadowolony.

Chcesz otrzymać wskazówkę jak wykorzystać Mobilię w innym miejscu publicznym niż te co mamy przedstawione powyżej czy w naszej ofercie? Napisz do nas, a przygotujemy post z pomysłami specjalnie dla Ciebie :)

Julia, customer service