blog post 1
Mobilia.pl 21-12-2017

Jak wykorzystać WiFi w Twoim biznesie?

ilustracja

Oferowanie sieci bezprzewodowej w swoim lokalu jest uważane za pewnego rodzaju standard. Co jednak zrobić, by maksymalnie wykorzystać potencjał tego udogodnienia? Jak sprawić, że przyniesie korzyści nie tylko klientom, ale i nam samym? Odpowiedzi możesz znaleźć w naszym artykule - do Ciebie należy decyzja, co zaimplementujesz :)

Ogólnodostępne, ale za… Udostępnij sieć swoim klientom, ale hasło oferuj za zakup lub wypełnienie ankiety, lub zostawienie swoich danych e-mailowych do newslettera wysyłanego przez Twój lokal czy firmę. Zyskujesz, lub masz szansę zyskać, klienta niskim i przyjemnym kosztem.

Kreatywna nazwa, kreatywne hasło Niewielka rzecz, a może utkwić w pamięci Twoich klientów. Jeśli nazwą sieci lub hasłem w Twoim biznesie będzie nazwa kojarząca się z produktem czy marką, zdobywasz kolejny touchpoint z klientem. Może on zapytać o jej genezę, skojarzyć z częścią Twojej oferty, a nawet zaznajomić się z nią… po jej zakupie. Nazwa “SprobujCynamonowychCiasteczek” od razu rzuca się w oczy i automatycznie zachęca konsumenta do zgłębienia tematu. Przetestuj ten pomysł!

Strona przejścia Bardziej skomplikowanym rozwiązaniem może być przygotowanie specjalnej strony-przejścia, pelniącej funkcję swoistej bramki między światem marki a światem konsumenta. Na podstronie logowania, osadzonej na stronie marki, odbiorca ma możliwość głębszego zaznajomienia się i eksplorowania komunikatów. Takie rozwiązanie stosują np. hotele czy sieci autobusowe, które na stronie przejścia wyświetlają informacje o marce, aktualności czy specjalne oferty.

Mailing Przez zapis do sieci WiFi często rozumiane jest także zapisanie się do bazy mailingowej. Taki kontakt jest bardzo jakościowy - zostawiony przez klienta lub potencjalnego konsumenta może pozwolić nam kilkukrotnie zaskakiwać go komunikatami reklamowymi lub specjalnymi ofertami i akcjami promocyjnymi. Ważny jest jednak umiar - nikt nie lubi być bombardowany przez reklamy!

O wykorzystaniu WiFi w biznesie jeszcze dokładniej będziemy pisać w kolejnych notkach. Czekajcie cierpliwie - śledźcie nasz blog i profil na FB! :)

Julia, customer service Mobilia.pl