blog post 1
Mobilia.pl 28-12-2017

8 statystyk wifi marketingu, które powinieneś znać

ilustracja

Prowadzisz biznes zarówno w online, jak i w offline? Myślisz nad wprowadzeniem połączenia internetowego, ale… nie wiesz, czy warto i czy Twój biznes jest na to gotowy?

Niezależnie od odpowiedzi - poniżej znajdziesz statystyki, które upewnią Cię w Twojej decyzji o wdrożeniu nowych rozwiązań lub przekonają do ich rozważenia i odrzucenia wątpliwości. Niektóre z nich mogą Cię zaskoczyć! Rozwiązania związane z WiFi rewolucjonizują biznes i rynek.

Badania i wyniki zostały przeprowadzone i przedstawione przez renomowanych graczy na rynku analitycznym i badawczym. Po zapoznaniu się z nimi, na pewno nie przejdziesz obojętnie obok tematu WiFi:

93% posiadaczy tabletów będzie używało w nich jedynie WiFi - Deloitte.

Użytkownicy telefonów komórkowych sprawdzają je 150 razy dziennie. - Kleiner Perkins Caufield & Byers’s

Niemal 70% klientów sklepów stacjonarnych ma w kieszeni urządzenie z WiFi. - Retail Touch Points.

50% klientów czuje się bardziej komfortowo i robi większe zakupy, jeśli w sklepie jest dostęp do WiFi. - Accenture

94% osób uważa dostęp do WiFi za najważniejszą zaletę hotelu. - Hotel Chatter

75% firm uważa darmowy dostęp do WiFi za “ważny” lub “bardzo ważny” dla ich biznesu. - iGR

Firmy, które oferują darmowe WiFi dla zwiększenia sprzedaży, odnotowując wskaźnik sukcesu na poziomie 72%. - iGR

74% osób byłoby zadowolonych z faktu otrzymywania smsów lub e-maili z ofertami sklepu, w którym używają WiFi. - OnDeviceResearch

Julia, customer service Mobilia.pl