blog post 1
Mobilia.pl 15-01-2018

5 sposobów zastosowania WiFi w... restauracji

ilustracja

Posiadasz swój własny biznes w dziedzinie gastronomii i rozważasz instalację sieci wi-fi w prowadzonym przez siebie lokalu?

Oto 5 powodów dla których warto podjąć decyzję o takim przedsięwzięciu:

1. Obrazkowa rzeczywistość.

W obecnych czasach praktycznie każdy posiada smartphona, który wyposażony jest w sprawny aparat. A jeśli jest aparat, to są i zdjęcia. Dużo zdjęć. Dzięki tak łatwemu dostępowi do uwieczniania momentów naszego życia codziennego, zdjęcia robimy często i w sporych ilościach. Widzimy ciekawy budynek? Romantyczny zachód słońca? Pijemy pyszne cappuccino? Zróbmy zdjęcie! A potem najlepiej opublikujmy na naszym profilu w mediach społecznościowych i podzielmy się tym ze znajomymi. Dzięki posiadaniu własnej sieci wi-fi ułatwiasz klientom dzielenie się ze znajomymi momentami spędzonymi w Twoim lokalu, co gwarantuje Ci nie tylko darmową, ale i obiektywną reklamę, wychodzącą prosto od klientów.

2. Mobilność.

Dla wielu osób Internet jest niezbędnym atrybutem restauracji czy kawiarni. Wszyscy żyjemy w obecnych czasach w biegu, przez co nawet w czasie przerwy na lunch czy kawy ze znajomymi mamy potrzebę bycia online. Dodatkowo dla wielu osób wi-fi jest niezbędne, aby w czasie posiłku móc także popracować na swoim laptopie. Ułatw swoim klientom bycie mobilnym i zapewnij im łatwy dostęp do Internetu :)

3. Sposób na promocję nowości.

Co jakiś czas wprowadzasz nowości w menu? Pozwól swoim klientom korzystającym z wi-fi otrzymać je po obniżonej cenie. Każde zalogowanie może obdarowywać użytkownika promocyjnym kodem, który będzie możliwy do wykorzystania na wybraną rzecz z menu. Klient zapłaci mniej, będzie zadowolony, a i dzięki sieci wi-fi może udostępni coś na temat promocji w Internecie.

4. Chcesz być na bieżąco w tym co dzieję się dookoła?

Dzięki posiadaniu łącza Internetowego w każdej chwili jako właściciel będziesz mógł sprawić, co akurat dzieje się w Twoim mieście. Kino znajdujące się obok wyświetla dzisiaj maraton komediowy? Wprowadź zniżkę za okazaniem biletu. Przeglądając facebooka w środku dnia zauważyłeś, że dziś obchodzony jest Dzień Kota? Wykorzystaj to w ciekawy sposób :) Połączenie wi-fi ułatwi Ci dostęp do tego, co w danej chwili dzieje się w Twojej okolicy bądź do informacji, które można w ambitny sposób wykorzystać do promocji Twojego lokalu.

5. Budowanie społeczności.

Wiele lokali gastronomicznych posiadających wi-fi, przed udostępnieniem połączenia klientom, wymaga od nich polubienia strony na Facebooku. Zabieg ten pozwala na budowanie własnej społeczności, która po daniu tak zwanego ‘lajka’ będzie miała dostęp do treści przez Ciebie udostępnianych. Dodatkowo, jeśli postarasz się, aby były one ciekawe i przyciągające uwagę, tym samym możesz zapewnić sobie stałych, powracających klientów.

Julia, customer service Mobilia.pl